11 Nisan 2014

Lego


  Bu filme gideli resmen 2 ay oldu ama hala yazmamışım. Aslında yazılacak daha ne yazılar bekliyor :( Umarım artık hepsini yayınlayıp sonra eski düzenime dönüp bekletmeden yazabilirim. 

  Lego'ya gidesim pek yoktu yani aslında istiyordum ama sinemada gidip gitmesem mi kararsızlığı yaşadım. Sonra arkadaşlarla filme gidelim deyince bunu gidelim dedik ve gittik. İyi ki izlemişim dediklerimden oldu. İlk başta bütün her şey lego olunca önce alışmaya çalıştım ama film o kadar tatlı ki hemen alışıyor. Çok komik ve esprili bir filmdi. Özellikle Batman karakterinin konuşmalarına bayıldım çok güldürdü. 

  Mutsuz olunan bir anda gülümsetecek filmlerden biri. Günümüzde bilinen karakterler olayların esprili bir dille sunulması hem şaşırttı hem güldürdü. Bu kadar beklemiyordum açıkçası, sevdim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder