29 Mart 2014

Buz Prenses - Camilla Lackberg (Patrik Hedström #1)



Doğan Kitap
399 Sayfa

  D&R'ın bir ara 10 lira kampanyası vardı, ismi dikkatimi çekmişti ve polisiye olunca da hemen alayım dedim. Kış okuma şenliğinde de denk geldi okudum. Aslında çoktan da yorumunu yayınlamam lazımdı ama hala bir sürü yazacak yazım var ama yazamıyorum.

  Kitaba gelecek olursak Erica yazardır ve ailesinin ölümünden sonra kasabaya döner. Burada tesadüfen çocukluk arkadaşı Alex'in cesedini küvette bulur. Sonraları işte polis olan Patrik Hedström ile cinayeti incelerler. Çünkü küçük bir kasaba kim yapmış olabilir diye düşünüp dururlar. Neyse zaten arka kapak gerektiği gibi yazıyor. Düşüncelerime gelecek olursak biraz fazla klasik bir polisiyeydi yani sıradan gibi, çok beğenemedim. Ama daha ana karakterin 7 kitabı daha var ve yazar ödül almış. Belki seriyi devam ettirme duygumla devam edebilirim ki zaten yazarın bütün kitapları daha çevrilmedi. 

  Bu arada kitap yazarın aldığı yaratıcı yazarlık dersinden sonra yazdığı roman biraz belki de onun için bana sıradan gibi geldi. Yine de hoş yerleri vardı elbet ama yine de tatmin olamadım. 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder