6 Mart 2014

Kış Okuma Şenliği Son Durum






  3 Kasım - 3 Mart arasındaki etkinlikte durumum içler acısı. İlk iki ay çok fazla üstüne düşemedim ve hesaplamalarım maalesef tutmadı. 1 aylık yarı yıl tatilimde bitiririm bütün kitapları diyordum ama o da olmadı maalesef. Araya giren kitaplarla da zaten bitiremeyeceğimi anladığım için son haftalar çabalamayı bıraktım ki yoğunluğumdan dolayı oturup keyifle kitap okumayı bile çok özledim. Yine de diğer etkinlikte baştan sıkı tutacağım bana ders oldu :)

  Fotoğrafta gözüme çok az gözüktü okunan kitaplar. Halbuki daha ne kitaplar vardı okunacak. Neyse bakalım neler okumuşum.


  • Nobel Edebiyat Ödülü kazanmış bir yazarın bir kitabı: Acı hayat / John Steinbeck / Altın Kitaplar (1963) / 296 Sayfa
  • Hiç okumadığınız bir ülke edebiyatından bir kitap: Kara Leke / Jussi Adler Olsen  / Epsilon  / 468 Sayfa - Danimarka Edebiyatı 
  • Adında kış mevsimine ilişkin bir sözcük olan veya konusunda kış teması olan bir kitap: Buz Prenses / Camilla Lackber / Doğan Kitap / 399 Sayfa
  • Yasaklanmış bir kitap: Bülbülü Öldürmek / Harper Lee / Altın Kitaplar (1976) / 395 Sayfa
  • Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk hakkında yazılmış bir kitap: Anılar Yelpazesinde Mustafa Kemal Atatürk Cumhuriyet / Arif Başar / 208 Sayfa
  • Bir biyografi veya otobiyografi: Sinemam ve Ben / Türkan Şoray / NTV / 388 Sayfa
  • Okuma yazmayı öğrendiğiniz yıl ilk kez yayınlanmış bir kitap: Yıldız Tozu / Neil Gaiman / İthaki Yayınları / 292 Sayfa
  • Bir üçleme veya aynı seriden üç kitap: Lux Serisi - Jennifer L Armentrout / DEX Kitap Obsidiyen 354 Sayfa / Oniks 395 Sayfa / Opal 419 Sayfa
Toplamda 195 puan almışım. 3614 sayfa okuyarak etkinliği tamamladım. 
Çok keyif aldığım bir etkinlik oldu. Kitapları seçme, okudukça kategorileri silme ve puanlar kazanmalar. Kitaplığımdaki okunmayı bekleyen ama sıra gelmeyenler için de harika bir fırsat oldu. Çok teşekkürler Pinuccia. ^-^

2 yorum:

  1. Canım, tamamlamamış olmana üzülme. Bu heyecanı yaşamak ta güzeldir. Hem kitap seçimlerinden edebiyata dair neler neler öğreniyoruz. Böyle düşün. Bahar etkinliğini inşallah tamamlarsın. Cumartesi görüşmek üzere.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o bakımdan harika bir etkinlik, çok keyif aldım. İnşallah tamamlarız hep birlikte :) görüşürüüz ^^

      Sil