24 Mart 2014

[Blog Tur] 2055: Büyük Hesaplaşma - Teri Terry


TEHLİKE DOLU BİR DÜNYADA KİME GÜVENEBİLİRSİNİZ?

Kitap: 2055: Büyük Hesaplaşma / Fractured
Yazar: Teri Terry
Seri: Slated #2
Yayınevi: Altın Kitaplar
Tür: Genç Yetişkin, Distopya
Sayfa Sayısı: 354 Sayfa
Fiyat: 18 TL

Kyla programlanmadan önceki hayatına dair hiçbir şey hatırlamamalıydı ama geçmişine ait karanlık sırlar gömülü oldukları yerde kalmayacak. Huda baskısı ve özgürlük mücadelesi arasında bir savaşın ortasında kaldı ve sağ çıkamayacağı bir çıkmaza doğru sürüklenmeye başlıyor. Ben’i umutsuzca arayışı devam ederken bu sırlar ve yalanlar dünyasında kime güvenebilir?

Geçmişinden gelen karizmatik fakat tehlikeli biri, çokça övülen 2054: Çıkış Yok’un bu gergin ve sürükleyici devam kitabında Kyla’yı kendi yolunu seçmeye zorluyor.

  Üçleme olduğu için ortadaki kitaplar biraz nasıl gider tahmin edebilirisiniz. Başları ilk kitaptan hatırlatmalar vardı kitapları peş peşe okuyunca biraz boğuyor ama ara verseydim hatırlatma için güzel olabilirdi tabi. Ortaları heyecanla dolu olup sonunda yine bir meraka bırakıyor. Yani üçüncü kitabı sabırsızlıkla beklemeye başladım. 

  Kyla ilk kitapta gerçekmiş gibi kabuslar görüyordu. Bu kabuslar sonunda bazıları netliğe kavuşuyor. Kyla neden farklı öğreniyoruz ki gerçekten ilginçti. Farklı olmasını sağlayan bir kişi geçmişte kalamaz çünkü o farklılığı yaratmak ve işe yaradığını öğrenmek için Kyla'yı bulmalıdır. 

  Ülke düzenini sağlayan Hudaların baskısı gittikçe artmaktadır. O baskıların bir kısmı ise farklı olan Kyla'yı bulmuştur. Kyla değer verdiği Ben'i bulmak için mecburi bir ittifak yapmıştır. Ama Kyla ne çevresine ne ailesine kimseye güveni kalmamıştır, haklı sebepleri de var. Peki gerçekten kime güvenebilir? Güvendiği tek kişide ellerinden kayıp gidiyor. 

  Farkındayım yazı biraz sırlarla dolu gibi ama daha ilk kitabı okumadıysanız pek fazla spoiler vermiş gibi olmak istemedim arka kapağa uygun şekilde yazdım. Yine de tek söyleyebileceğim şey seri fazla güzel azıcık ağır olsa da ben çok çok beğendim. Zaten kapakları da çok güzel hele bu kitabın kapağını niyeyse daha fazla sevdim. 3 kitap elimde olsa üçünü 3 günde bitirebilirdim sanırım. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder