16 Mart 2014

Sinemam ve Ben - Türkan Şoray



392 Sayfa

  İlk çıktığı anda alıp imza gününe gitmek istemiştim ama kısmet olmadı. Türkan Şoray filmleriyle büyüdüm diyebilirim. O Yeşilçam filmlerini ne zaman televizyonda görsem büyük bir keyifle izlerim. Bir filmi çok kere izlemişliğim vardır. 65-75 arası filmlerini çok severim, melodram zamanları. Klasikler işte...

  Türkan Şoray'ın utangaç ve çekingenliği,minnet duygusu kitaba yansımış gibi geldi. Aslında kitap sinemaya teşekkür mektubu gibi, yani ben öyle hissettim. Onun üstünde emeği geçen herkese kitabıyla teşekkür ediyor ve biz bunu okuyoruz gibi. Elbetteki sevdim ama okuduğum yorumlarda da gördüğüm üzere bende biraz daha kendisini anlatmasını isterdim. 

  Kitap film fotoğraflarıyla dolu bir kısmının künye bilgileri de var. 80 dönemi filmlerini pek izleyesim gelmiyordu ama kitabı okuyunca o filmleri bile izleyesim geldi. Hatta filmlerine nasıl bir gözle bakacağımı anladım. Kitabı çok sevdim belki de Türkan Şoray'ı çok sevdiğimden de objektif olamıyorum. Bitirdikten sonra keşke Hülya Koçyiğit, Filiz Akın... da yazsa ne hoş olurdu. 

  Bu kitabı kış okuma şenliğinde okumuştum hatta 1 ay önce bitti de yoğunluğumdan anca yazıyorum:(


Bu çantayı da antika pazarından almıştım hala kullanamıyorum. 1965lerden kalma bir çantaydı. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder