26 Nisan 2014

Nuh: Büyük Tufan


  Fragmanını görüp gitmek istediğim filmlerdendi. Imax seçeneğini görünce de atladım resmen lakin umduğumu bulamadım. Tabi bunun biraz da salonun kalabalık ve sadece önlerden yer bulunca başımı arkaya yaslayarak izlememden de olabilir. Filmlerde korkunç sahne olursa gözlerimi kapatırım ama bu filmde ürkebileceğim sahneler fazlaydı bu nedenle ara sıra başımı kaldırarak izledim :p 

  Filme gidenlerin yorumlarına bakınca seven de var sevmeyen de ilk yarıyı sevip diğer yarısını beğenmeyen de var. Ben de sanırım ilk yarıyı sevip ikinci yarıyı sevmeyenlerdenim. Oyunculukarı beğendim ama filmin sevmediğim yönleri şöyle pat diye yılan sahneleri geliyor koca ekran da en öndeyken ve imaxdeyken elbette bu sahneleri sevemedim. Stop motion ile çekilmiş sahnelerde midem bulandı, ağaçlı sahnelerde de öyle ama bunların sebebi elbette imax ve en önlerde oturmam. Bence Nuh Tufanı fena anlatılmamış, elbette dinlere göre değişebilecek durumlar mevcut olabilir, sadece film olarak izledim. Ayrıca gemiyi o şekilde beklemiyordum o ilginçti. 

  Spoiler sayılabilir *** Üzüm suyunu şarapmış gibi gösterip Nuh'u sarhoş etmeleri beni benden aldı.***



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder