11 Nisan 2014

Kitap Alışverişi #17


  Bu yazıdan sonra gelecek kitap alışverişi yazısından sonra sanki burada çok bir şey almamışım gibi olmuş. Yıl sonunda frenlemiştim kendimi ama bahar geldi bile diyerek abartmaya başladım yine. 


  Kitap Ağacında Morrje bizi Aksoy pasajındaki bir sahafa götürdü. Aksoy pasajına girmeye korkuyordum çünkü bana çok tenha geliyordu neyse ki artık rahatça girebiliyorum. İki Esir'in kapağı harika olduğu için aldım ve kapak sanki daha yeni basılmış gibi o kadar harika durumda sadece yapraklarının cildi gitmiş onu da yapıştırdım halloldu. Altın Kitaplar'ın Nobel kitapları denk geldikçe alıyorum ve burada benim payıma Hermann Hesse düştü. 


  Bu kitapları ben almadım ama almayı çok istediklerimin arasındaydı. Küçük bir kitap grubumuz var herkes istediği kitapları yazıp aramızdan bir kişi aldı ve paramızı ona verdik. Yani kendi kendimize sürpriz kitap gibi bir şey oldu. Erebos'u almak için çok erteliyordum görünce çok çok sevindim. Ötekiler Arasında çıktığı anda merak ettirdi alacaktım ama bekletmiştim yine bu kitabı da görünce ayrı sevindim :) 


  İlk fotoğrafta Kültürün Özelleştirilmesi diye bir kitap var. Onu ders için alcaktım kitapyurdunda iyi bir indirim olunca oradan alıyım dedim. Kitapyurdundan almamım bir nedeni ise Sandman'ı alabilmek çünkü diğer sitelerde satışı pek yok. Sonra 24 Saat Açık Kitapçının Sırrı Kitap Kardeşliğinin Mart kitabıydı. 


  Kitap Ağacı'nın Mart buluşmasında konuk Deniz İrfan'dı. Öncesinde almadım elimde çok kitap var diye ama buluşma da sevenlerin olduğunu çok görünce aldım gittim. Düş Yollarda Kırıldı ise Nisan buluşması konuğunun kitabıydı. Bunu bari önceden alıp okuyup öyle gideyim dedim ve aldım ve bitirdim, ben bu yazıyı yazana kadar. 


  Buluşmadan sonra Selene Kitabevi'ne gittik. Tarık Buğra'nın hikayeler kitabı görünce bir ışıldadı gözlerim. Casuslu kitabı da merak ettiğimden aldım.


 Okulda iki yıl önce aldığım bir derste Arkeoloji kitabı kaynak kitabımızdı. O zaman almamıştım ama yaşadığımız toprakların hangi uygarlıkların nasıl özellikleri gibi öğreten güzel bir kitap. Elimde olsun istedim. Öbür kitabı Sait Faik Abasıyanık olunca aldım diyebilirim.

2 yorum: