19 Nisan 2014

24 Saat Açık Kitapçının Sırrı - Robin Sloan



Trend Yayınevi
296 Sayfa
23 Tl

  Kitap Kardeşliğinin Mart kitabı idi. Kitabı ilk gördüğümde adıyla kesinlikle ilgimi çekmişti, kapağı da tatlıydı. Ama sonra baktığımda daha da güzel kitap kapakları olduğunu görünce bu kapağı biraz beğenmedim. Kitap alınacaklar listesinde yazılıyken hazır Kitap Kardeşliğinde seçilmişken okuyayım dedim.

  Bir kitapçı neden 24 saat açık olur ki düşüncesi ve bir kitapçı dükkanında geçenleri okuyabilmek fazlasıyla merak uyandıran bir olgu. Arka kapağı okumadan önce hemen aklımda büyüyle ilgili fikirler oluşarak kitabı fantastik türe doğru yolluyordum. Arka kapaktan sonra "Hmm demek teknoloji, ilginç. Hem teknolojiyi severim hem kitapları. Acaba nasıl bir şeyle bağlayacak?" cümleleriyle kafamda soru işaretleri oluşup kitabı okumaya hazırdım.

  Bu soru işareti siz de de oluşabilir diye teknolojiyle nasıl bağlıyor kısmına girmeyeceğim. Tahmin edemeyeceğim bir konusu vardı ve beğendim de. Kitap okudukça beni araştırmaya sevk etti. Acaba şu gerçek bir şey olabilir mi, bundan var mıdır gibi sorulara yöneltiyor. Beyaz Kitaplık'ın yaptığı araştırma da okuyanlar için bir cevap niteliğinde yazı olmuş. Kitabı beğensem de okuduğum zamanda beni içine çekemedi tatmin olarak da bitiremedim. Yine de aklımdan çıktığı için seviniyorum. 


2 yorum:

  1. isminden dolayı listemdeydi ama yazını okuyunca daha çok merak ettim. gideyim de fuardan kitabı alıp aç kalayım bu ay :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım beklentilerini karşılar çünkü umduğunu bulamayanlar da olmuş ^-^

      Sil