30 Mart 2013

The Host


  Kitabı yakın bir tarihte okuyup filme gidince filmi izlerken hep bir karşılaştırma içindeydim. Kitaptaki  o başlardaki 200 sayfalık sıkıcı yer filmde 5 dakikada bitmiş ve açıklayıcıydı. Kitabı okurken dünyayı şuan ki haliyle düşünürken filmde çok modern ilaçlar, binalar ve arabalar. O gümüş rengi arabalara bayıldım. 
  Oyuncular olarak Avcı karakteri çok iyi olmuş. Melanie ve Ian karakterlerine de alışılıyor ama Jared,Kyle için yani diyebilirim. 
  Kitabı okuyunca yine, filmde duygu yoğunluğu az geldi. Melanie ve Göçer arasındaki yaşanılanlar, Ian ve Göçer arasındaki şeyler hiç beni tatmin etmedi. Jamie'nin yaralanma şeklide değiştirilmiş. Evet kitabı uyulmuş hemen hemen ama işte benim için duygu yoğunluğunu vermede eksikti. Tabi kitap resmen 700 sayfa olunca bunu filmde eksik hissetmek normal.

  

  --- SPOİLER-- 

  Filmde tek merak ettiğim şey Göçebe'nin yeni bedeni kim olacaktı. Barbie bebek gibi birisi beklerken hiç beğenmedim o kızı. 

  ------






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder