9 Mart 2013

Kırık Kalpler Tamircisi - Melissa Senate



Martı Yayınları
416 Sayfa

  Kitabı bitirdikten sonra hissettiğim şey kesinlikle tatil,sahil gibi yerlerde okunacak bir kitap olarak düşündüm. Çünkü Çok rahat bir dil ve bir konu etrafında toplanıp bitiyor.  
  Ana karakter Rebecca ve babası ona, aslında küçüklükten beri istediği bir şey söylüyor. Bu sırla yolculuğuna başlıyor ve hayatını tamamen değiştiriyor. Bu sır neymiş, ne değilmiş yazmıyorum kitabın başında belli oluyor. Öyle tahmin edilemeyecek bir sır değil, hatta olaylar bile tahmin edilebilir ve tamda öyle çıkar.Aşk,umut,ayrılık,mutluluk,değişim... gibi temalar var. Farklı bir konu mu ? Hayır ama onların olaylarına tanık olmakta, birilerinin günlüğünü okuyorsun gibi his yaratıyor. Ama bazı yerler kendini tekrar edip durdu bu yüzden biraz sıkıldım.
  Debbie Macomber  kitaplarının konusuna bakınca tema olarak benzer kitaplar sanırım. O yüzden bu tarz kitapları sevenlerin sevebileceğini düşünüyorum. Pek okumayı sevmediğim bir tarz o yüzden "Ne harika kitap, bayıldım" diyemem. Bu sebeplerden ötürü tatilde okuyup kafa rahatlama kitabıydı benim için. Bu arada kapak çok iç ısıtıcı ve sevimli,değinmeden geçemedim.

Martı yayınlarına teşekkür ederim ^^

2 yorum:

  1. ya ben kitap tanitimlarini çok seviyorum her eferine okumam gerektigini dusunuyorum ne guzle anlatmissin ,iste bunlarida mutlaka okumam gerek :)

    YanıtlaSil