21 Mart 2013

Göçebe - Stephenie Meyer



Epsilon Yayınevi
679 Sayfa
25 Tl

  Okul yüzünden kitap bitirme sürem uzayınca kitapta ilk başta hiç sürüklemeyince zor bitirdim. İlk çıktığı zamanlar kitap kapağını pek sevmeyince  elim pek gitmemişti. Neyse ki filmi çıkacak yoksa hala okumayabilirdim. 
  İlk 150 sayfa civarında gerçekten çok sıkıldım. Kim ne oluyor, bu kim falan derken konuyu anlamadım. Daha önce konusu neymiş diye de bakmayınca beni nasıl bir şey bekliyor bilmiyordum. Neyse ki daha sonraki sayfalar açılıp konuyu karakterleri kavrayabildim. Kitap sanki biraz fazla uzatılmış gibi geldi. Aksiyon beklediğim yerlerde de hiçbir şey olmadan geçti. 
 Bütün olumsuzluklarına rağmen konusunu çok sevdim ki kitap bittikten sonra hala aklım kitaptaydı. Sıra geldi filmini beklemeye. 

4 yorum:

  1. Ben de merak ediyorum, aslında filmden önce okumak lazım ama okunacaklar listem o kadar uzun ki nasıl zaman ayıracağım bilemiyorum =) Bu arada blogunu ilk yazına kadar okudum, nasıl keyifli oldu ^o^ Özellikle Kore ürünü kırtasiye sevgin bende de var, ortak zevklerde bir şeyler görmek nasıl keyifli oluyor ^.^

    YanıtlaSil
  2. Filmden önce okunmazsa kitap hiç okunmaz gibi geliyor. O listeleri hiç bitiremeyeceğiz sanırım :)
    Çok mutlu oldum şu an:) Evet biliyorum, genelde kitap kırtasiye beğenilerimiz çok benziyor :) Kore kırtasiyesi felaket keşke Türkiye'ye daha ucuza getirseler, 4 katı fiyatına defter satıyorlar malesef.

    YanıtlaSil
  3. Evet ne yazık ki öyle, bir de Türkiye'de her yerde de bulmak zor. Ben küçükken bir Dünya Gençlik Merkezi vardı efsaneydi bilmem hatırlar mısın? Ürünler tamamenn Kore/Japonya'dan geliyordu, öyle yerler olsun ama dediğin gibi o zamanlarda da çok pahalıydı. Öyle yerler olsun istiyorum hep ^^ Bak ihtiyacım da yok ama canım nasıl kırtasiyeye gitmek istedi, yarın gitmek lazım ^o^

    YanıtlaSil
  4. Sanırım İstanbul'daymış, o yüzden bilmiyordum açıkçası. Yaa ne güzel tam kırtasiyenin merkezinden ürün. Kesinlikle öyle bir yer açılmalı ^^
    Konuşunca insanın bi daha gidesi geliyor gerçekten.İyi gezmeler ^_^

    YanıtlaSil