4 Mart 2013

Mart Dergileri



  Çok dikiş dikiyormuşum gibi her ay Burda alıyorum anca bakıyorum hala. Grafik Tasarım dergisini de  geçen aydan itibaren düzenli almaya başladım. Aslında Ocak-Şubat sayısı ama Şubat sonu gibi çıkınca Mart dergisi oldu. Grafik adına güzel bir dergi. İyice incelenmeyi bekliyor. Ve derginin tasarımı da değişmiş, değişiklik güzeldir ama keşke kağıdı falan değişmeseydi bir de çok kokuyor o yüzden biraz havalandırdım :)


  Bir önceki yazımda Görsel İletişim ve Grafik Tasarım kitabını renkleri anlatıyor kaç sayfa diye duymuştum ama bu derginin bu sayısında renklerin anlamlarını böyle güzelce ve düzenlice anlatılması iyi ki bu sayıyı kaçırmamışım dedirtti. 


  Ve Tempo hiç dergi diyesim gelmiyor çünkü ciltli bir kitap resmen.Klasik dönemleri her şekilde biliyoruz ama Modern Sanat ve Çağdaş Sanat'ı güzelce toplayan bir dergi olmuş. 




2 yorum:

  1. Çok güzle bu dergiler ama en çok grafik dergisini sevdim, ben de istiyorum. *-*

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle güzel bir dergi ^^

    YanıtlaSil