31 Mart 2013

Kargaların Ziyafeti - George R.R. Martin (Buz ve Ateşin Şarkısı #4)



Epsilon Yayınevi 
429'ar Sayfa (503 eklerle)

  Bu kitapta yazarımızın en sonunda dediği gibi ne ejderhalar ne de beklediğimiz karakterlerin yani Tyrion, Daenerys, Jon Snow vs. yok. Sansa ve Arya'ya da fazla girilmemiş. Brinnie, Jamie ve Cersei'yi okuyoruz ve Greyjoy'lar hakkında da önemli gelişmeler var. 
  Kılıçların Fırtınası'ndan sonra hafif kalıyor ama kesinlikle okunmalı. Çünkü diğer kitaba bağlayıcı unsurlar çok fazla ve bazı beklediğimiz karakterlerin akıbetini küçük küçükte olsa yazar vermiş. Ve Kılıçların Fırtınası'nda öyle bir yerde bitmişti ki nasıl yani derken bu kitabın 2. kısmında birazda olsa görüyoruz. 
  Cersei'nin pislik yüzünü çok iyi bir şekilde gördüm. Jamie'nin kendi iç savaşı ve değişimini de okumak iyiydi. 
  

  Şu uzun kuleyi bitirebildiğime çok sevindim. Kendime söz vermiştim; dizinin yeni sezonu gelmeden bitireceğim diye ve son günü olsa da bitirdim. Gözüm korkuyordu ama hiç korktuğum gibi olmadı.  Ve dizinin beklediğim sezonu artık başlayacağı için gerçekten çok mutluyum. Çünkü o harika açılış şarkısı hep aklımda, dilimde, kulağımda açıp açıp dinliyorum. Kafayı sıyırmaktan kurtulacağım :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder