2 Mart 2013

Muhteşem Yaratıklar


(Görsel Vodafone)

  Kitabı okumadım ama afişlerine bayıla bayıla gitmiştim ki beğenemedim. Baş karakterleri sevemedim  fakat yan karakterlerin rol yetenekleri harika olduğu için filmi sevmeye çalışabilirim. Filmin bana bıraktırdığı his; olaylar var tamam ama bağlantıları eksik,kopuk kopuk gibi. Bu nedenle de sürükleyici gelmedi. 
  Kitaptan uyarlanan filmleri genelde kitabı okuyup gidilince sevilmez, bu seferde okumadan gideyim dedim ama yine sevemedim...Kitabı daha çekici duruyor belki alabilirim ileride. 
  Mart ayı sinema ayı gibi olacak benim için.Gideceklerim ise; Sefiller, Muhteşem ve Kudretli Oz (fragmanı bile yeter) ve Göçebe...




2 yorum:

  1. Bu kitabı çok beğenenler de var, bir yandan da kendini kaptıramaynlar. Acayip merak ediyorum ben de bu seriyi, bir ara okumam lazım =)

    YanıtlaSil
  2. Belki ilginç bir seri değil ama erkeğin gözünden anlatılması biraz farklı kılıp kendini okutur diye düşünüyorum :)

    YanıtlaSil