16 Mart 2013

Caribou Coffee


  Ankamall'de sık sık önünden geçip girip girmemekte çok tereddüt etmiştim ama kış lezzeti sıcak çikolatayı görene kadar. Yazarken bile ağzım sulanıyor, çok lezzetliydi. Gerçek çikolata kullanmaları, krema üstüne bi daha çikolata...(Uyarı: Bol kalori)  Çikolata aşığı olarak bayıldım bu lezzete. Şurupla falan hazırlanmayıp gerçek erimiş çikolata lezzeti harika bir şey. Biraz fazla tatlı geldi ama birde light seçeneği varmış onuda denemek istiyorum. 
  Amerika'nın ikinci büyük kahve zinciriymiş, Türkiye'de de Cafe Crown yerine açıldı. Beni bunlar ilgilendirmiyor aslında beni ilgilendiren kurumsal kimlik tasarımı. Logosu,peçete,bardak tasarımı, web tasarımı vs.  Logosunda Caribou yani bir ren geyiği zıplarken ki hali ve boynuzlarıyla bir "C" oluşumu var. Kesinlikle dinamik, renkleriyle falan hoş bir etkisi var. Bardağa falan hiç girmiyorum çizimlere bayıldım. Yakında mesleğim olacak diye artık daha detaylı bakıyorum etrafa. 
  Biraz beğenmediğim tek şey satış sorumlusunu tam anlayamam oldu. Azıcık anlaşılır konuşulsa n'olur ki :/ 
  Sıcak çikolatasını içmekten başka diğer çeşitleri de denemek istiyorum kesinlikle. Ama Ankara'da şimdilik Ankamall de olması üzücü mü çok gittiğimden iyi mi bilemedim. 
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder