7 Aralık 2012

Sherlock Holmes Akıl Oyunlarının Gölgesinde/Suç Detayda Saklıdır - Sir Arthur Conan Doyle



Martı Yayınları
393 - 349 Sayfa
17 Tl

  Toplam 56 hikayeden oluşan 5 kitaplı Sherlock Holmes serisinin şimdilik iki kitabını okudum. Hikayelerle oluşması bir sürü oluşması bir sürü olaya sürüklüyor. İlk kitapta baskın olarak Sherlock Holmes' un ayrıntılarla nasıl akıl yürüttüğü hakkında daha çok duruluyor. O küçük ayrıntılarda nasıl da büyük sonuçlar çıkınca insan şaşırıyor. İlk kitap akıl oyunlarının gölgesinde hikayeler sanki biraz kısa ve çabuk sonuçlardan oluşuyor gibiydi. İkinci kitabı daha çok sevdim birde sonu o kadar heyecanla bitti ki üçüncü kitabın başını biraz okumadan edemedim. Aslında beş kitabı art arda okuyacaktım ama ara ara okumak kitaplardan daha çok zevk almamı sağlayacağını düşünüyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder