29 Kasım 2012

Kitap Fuarı


   Kitap kurdunun Başkent'te sonsuz keşfi sloganıyla 1-9 Aralık'ta Ato Congresium'da gerçekleşecekmiş. Ankaralıların Tüyap'ı kıskandığını duydular artık. Ama katılımcı listesine bakılınca yinede Tüyap gibi olamayacak gibi. Ama Akm'de ki kitap fuarından güzel olacağı kesin. Bu sene en son Mart sonunda Akm'de 6. Kitap Fuar'ı gerçekleşmişti. Kitap fuarından daha çok test kitapları fuarıydı sanki. Akm'de yapılan fuarları hiç sevemiyorum. Bakımsız bina, kırık dökük merdivenler hele bir de yağmur yağarsa sel olup gidecek her şey. Başka bir fuara gitmiştim yağmurlu bir günde, su bastığı için fuar kapalıydı ! Birde stantlar arası gezmek hiç hoş değil, iki kişi zor geçiyor. Akm güzelleştirilse ne güzel olacak ama olmuyor. 
   Bu fuarının en heyecanlanacak yönü ise Türkan Şoray'ın imza günü. Gidebilmeyi çook istiyorum. 
   Sahaflarında olması çok hoş olucak, merakla bekliyorum. Hafta içi gitmek daha iyi duracak gibi, rahat rahat gezilir.
   Fuarla ilgili ayrıntılar burda imiş.   


 Bu fuara listemde kitaplarım olup onları almak için gitmeyeceğim çünkü internette çok iyi indirim vardı. Bi karşılaştırma listesi hazırladım. Aslında hepsini Kitap sihirbazından almak istiyordum çünkü açılışa özel %50 indirim vardı. Kredi kartında sorun olduğu için havale istiyorlardı. Kredi kartı sorununu mail ve facebooktan mesaj atınca ilgilenmeyip facebook duvarına son gün yazınca malesef o indirimden yararlanamadım. Onun sinirliliğiyle bu liste çıktı.
  Hepsiburada ve kitapyurdu benim için en uygun olanıydı. Listeyi fiyat oranlarına göreikiye bölmüştüm.  Hepsiburada'dan birinci bölümü sipariş ettikten sonra kitapyurdunan ikincisini edicekken hadi bi kitap sihirbazına bakıyım dedim. 7 tl daha ucuzdu ordan verdim siparişi ama 4 gün oldu kitaplar hakkında tek bir haber yok. Kitaplar bulundu mu, iptal olacak mı, kargoya verilecek mi hayırlısıyla diye düşünürken keşke kitapyurdundan verseymişim. :(


  Hepsiburadadan gelenlerin birincisi, unuttuğum ikinci sipariş daha var. Çabucak geldi ne güzel...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder