28 Aralık 2012

Van Gogh Alive Ankara


  Merakla beklediğim bu sergiyi geç olsa da gördüm. Ertelememin nedeni hem arkadaşımı beklemek hem de sergi tanıtımında  bir sandalye var oturuyorsun içinde gibi oluyorsun gibi fotoğraf çekmek için düşündüren bir etki bırakmasıydı. Hiçte öyle değilmiş ve çok çok beğendim. Girişte birden kapkara bir yere geçince ve önümüzü göremeyince acaba düşecek miyim tedirginliği oluyor. İçeri girildiğinde duvarla ve ortadaki kolonlarda projeksiyon perdelerine yansıyan Van Gogh'un tablolarının resimleri bulunuyor. Ama sadece resim değil o tablolardan çok güzel animasyonlar yapılmış. Örneğin bir tren eskizinden trenin o resim içinde raylardan gidişi animasyonlaştırılmış. Harika müzik seçimleri de izleyeni gerçekten o tablonun dünyasının içine alınıyor. Ve o harika müzik listesi için bu adrese. 
  Salonda hiç ışık olmaması bana sinema ortamını anımsattı. Oturup izlemek içinde ortalara serpiştirilmiş banklar konulmuş, yerlere bile oturanlar vardı. Hadi bugün sinemaya gidelim diyen birisine burayı teklif etmek hoş olabilir. Yalnız 3 Ocak son gün :)
  Geç gitmenin en büyük avantajı da çok beğendiğimiz çantaların 44 tl'den 15 tl'ye indiğini görmüş olmamızdı. Bazı ürünler de indirim yok gibi gözükse de kasada fiyatı inebiliyor. Yıldızlı geceye ilgili gözüm çok şey aradı ama sadece tişörte ve hoş olmayan kalemlere basılmış. Aaa  bir de bir eşarp vardı  fakat 100 tl idi. Onu da ben alamadım :)

  
  En sevdiğim tablolarından olan yıldızı gecenin videosu ve devamında buğday tarlası ve kargalarda   bir süpriz bekiyor :)

 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder