8 Aralık 2012

1 TL 1 TL


  Karanfildeki galeri ekine bir şeyler çıkartmak için gidince onlar kırışmasın diye yanıma dosya almayı unutuyorum ve oradan 1 tl olan bu çıtçıtlı dosyalardan bir tane almıştım. Evde o dosyayı diğer dosyaların yanına koyarken bi bakıyım kaç tane olmuş ki falan deyince yakın zaman çıtçıtlı dosya bitecekmiş gibi doldurduğumu fark ettim. Çok bilinçsizim bu konuda :( Ama hepsi çok güzel ki çok zor karşı koyuyorum. 1 tl de olması etkilemiyor değil :)


  Sonu gelecekler listesinin bir maddesi de kitap ayracı. Evde o kadar kitap ayracı yok mu çok beğendiysem bir paket alsam olmaz mı? Hayır bunu yapamıyorum. Beğendiğim bir şey mutlaka bir tane olamaz. Alttaki kitap ayraçları çok güzel değil ama paketin ön yüzünde bir tanesini beğenmiştim paketi açınca içinden 6 tane çıktı. Bunlar free shop denen bir mağazadan. Ankara'da İzmir caddesindeki moda düğmenin yanında bir milyoncu dükkanları gibi bir yer. İçinde çok güzel kalemlerde vardı ama almadan durabildim sonunda. Bunlarında paketi 1 tl. Üsttekiler ne hoş değil mii ?

4 yorum:

  1. O dosyalar harika ama ya insan almadan duramaz gerçekten.Buralarad öyle şeyler bulsam ben de düşünmeden stoklardım eve, güzel günlerde kullan..

    YanıtlaSil
  2. İşye yine de insan güzel bulunca fazla abartabiliyor :) Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. Kızım bu sevimli dosyalarla kitap ayraçlarına bayıldı ama maalesef Ankaradalarmış, İstanbul'da yok. :(( Çok güzeller güle güle kullanın ;)

    YanıtlaSil
  4. Evet Ankara'dalar.İstanbul'un o kırtasiye çeşitliliğinin içinde bir yerlerde vardır. :(
    Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil