7 Aralık 2012

Kitap Alışverişi 2


  Bu ay aldığım kitaplar bakınca yıllık kitap alışverişi yapmış kadar olmuşum. Kitap bloglarını, kitap sayfalarını okudukça insanın daha çok kitap alıp hemen okuyup bitiresi geliyor. Ayrıca her gün yorumları güzel kitapların çıkması ve takip ettiğim yazarlarında kitaplarınin çıkması listeyi kabarttıkça kabartıyor. Böyle olunca ve internette ki indirimler dolayısıyla aklımdaki kitapların bir kısmını aldım. Diğerleri de bunlar bittikten sonra olur, artık. Yukarıdakiler hepsiburadan dan aldıklarım. Birinci siparişte unuttuklarım olunca aynı gün bir daha sipariş vermiştim. İkisi birlikte gelir sanıyorken ayrı ayrı geldiler. Gece sirkinin tedarik edilmesi diğerlerine oranla uzundu ama bütün kargolar 1 hafta içinde  hepsinin gelmesiyle çok memnun kaldım.


  Bunlarda optimum kitabın internet sitesi olan kitap sihirbazından. Yeni olması nedeniyle aksaklıklar yaşanıyor, biraz zaman geçince alışveriş yapmak daha iyi gibi. Gece evi serisinden birde saklanmış olacaktı ama tedarik edilemeyince hediye çeki oldu. 1,5 haftada geldi ama sitenin indirim oranlarıyla bu bekleme süresi göz ardı edilebilir..


  En alttan üç kitap d&r'da 10 tl idi rastlayınca aldım. Üsttekiler ise Ankara kitap fuarın5dan Gizem yayıncılık standında güzel indirimler vardı 2 kitapla kendimi sınırladım yoksa ordan da 15 kitapla çıkabilirdim. Kitap fuarında süper indirimler yoktu genelde %20-25 civarında. Fuarla ilgili yazı yazmayı düşünüyordum ama Kitap Notları çoook güzel anlatmış.


  
  Fuarda gezerken sahafları arayıp durdum acaba bir an yoklar mı ki dememle fuarın diğer tarafında olduklarını gördüm. Bütün sahaflar bir bölüme ayrılmışlar. Aynı yerden üçüncü geçişimde daha önceden fark etmediğim bu kitap masanın üstünde durmasıyla hemen kaptım. İlkokulda en sevdiğim kitaptı küçük kadınlar. O zamanlar iki farklı yayın evinde vardı baskıları birisi yetmez gibi ikisini de almıştım. Bu kitapta 1953 basımı ve 3 farklı kitabın tek kitapta toplanmış gibi. Aldığıma o kadar çok memnum ki...

  Yazınca fark ettimde bir ordan bir burdan alıp durmuşum. Kitap fiyatları pahalı olunca indirimleri takip edip almak en makulü gibi duruyor. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder