16 Aralık 2012

Yılbaşı


  Yazdan kalan düğün davetiyesinin zarfı çok hoşuma gitmişti o yüzden atamamıştım ama kaç aydır hiç bir şey yapmakta istemiyordum. cafe noHut'ta geçen yıl gördüğüm bu ağacı yeni bir yazısıyla tekrar hatırlatınca yapayım dedim. Zarfı yıldız delgeciyle kesip bir şeyler yapmaya çalıştım. Ama sonuç aşağıda. Çok net gösteremememin nedeni ise bir türlü istediğim şekilde  gün ışığında güzel fotoğraflayamamdı.


  Yaptığım ağaç çok hoş olmasa da ben fena bulmadım. Birde üstüne davetiyenin simli kurdelesini koyunca hem süslü hemde davetiyeyi tam olarak değerlendirmiş oldum :)
  Minik ağaç ise ışıklı falan çok tatlı. Biraz ben ucuzum diyor hafif bir dandik görüntüsü de var ama yine de benim gözümde hoş :) İzmir caddesindeki moda düğmenin yanındaki free shop adlı mağazadan 3 tl :)) 
  İnstagram'da görüp bayıldığım termos gibi, ne desek ki Türkçe'sine, neyse tumbler şeffaf ve altında küçük kardanadam var. Yılbaşını kutlama falan aslında hikaye gerçeği ise bir para tuzağı olması. Renkli, ışıklı, sevimli süslerine karşı koymayı kaç senedir yapabildim ama bu sene daha bi güzel sanki :) Fiyatı Starbucks 22 tl 
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder