22 Aralık 2012

Yeni Yıl Kitabı

  Yeni yıl nedeniyle Renkli Kitap'ta yılbaşı kitap etkinliği vardı. Bu tarz bir etkinliğe ilk kez katıldım ve başta çok emin olamamıştım. Eşleştirme sonuçlarını heyecanla bekleyip durdum Kontesce ile eşleştim. Açıkçası blogu olan biriyle eşleşmek büyük bir avantaj oldu. Hangi tür kitapları sevebilir, ne tarz şeylerden hoşlanır gibi soruların cevabını, blogu araştırarak birazda olsun öğrenebildim. 
 Bugün bu güzel hediyeler elimdeydi :)


İlk başta böyle çok sevimli bir dosyayı görünce gerçekten çok sevindim. Dosya koleksiyonuna bir yenisi daha eklendi :) Diğer tarafta en sevdiğim şekil olan yıldızlı ve kalpli bir paket.


  Kitabım Tess Gerritsen - İkiz Bedenler. Elimdeki kitabı hemen bitirip cerraha başlayıp ve bu kitaba gelmek istiyorum. Tess kitaplarını yavaş yavaş almaya çalışırken bu kitapta çok yardımcı oldu. :) Benimde Tess kitabı yollamamla aslında Tess Gerritsen etkinliği gibi oldu, çokta güzel oldu :)




  Bu kitap ayracını Kontesce'de görüp bayılmıştım aslında. Hem el emeği hem görselinin güzelliği püskülü ile özel ayraçlarımdan birisi olacak. 


  Not kartı :)


  Çikolata en sevdiklerimden diyemem çünkü bütün çikolata çeşitlerini çok seviyorum :) Ama kalpli çikolatanın tadı gerçekten çok güzelmiş... 


  Bu defteri görmemle ilk tepkim " aa ben bu defteri çok istiyordum " oldu. Bu defteri her görmemle almak isteyip daha sonra boşver deyip geçiyordum. Nasip bugüneymiş buna da ayrıca çok sevindiim :)


  Upuzun tüylü bir kalem şuan kalemliğimde kendini bayağı belli etmekte :) Deco bantlar çok şirin ve üstünde Korece yazması ayrı duygu oluşturdu. Mini boy fosforlu kalem ve kalp şeklindeki post-it lerde ayrıca çok güzel.

  Sonuç olarak gerçekten çok sevindiğim bir gün oldu, bu yüzden tekrar Kontesce'ye teşekkür ediyorum :) Evdekilerin bile çok beğenmesiyle, bana  teşekkür ettin mi diye on kere sorup durdular. :)
  
  Burda ise Kontesce'nin hediyeleri bulunmakta...

4 yorum:

  1. Amanın ne tatlı bir paket, vesile olduğum için de çok mutlu oldum açıkçası ^o^ Keyifli günlerde okuman dileğiyle;)

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten çok güzel bir etklinlik oldu. Kendi adımada çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. Hepiciğini güle güle kullan canımm :)
    Beğenmene çok çok sevindim.
    Bi sürü teşekkür ettin, evdekiler rahat olsun hihihi :)

    YanıtlaSil
  4. :D nasıl beğenmem ki. Tekrar teşekkür ediyorum :D

    YanıtlaSil