9 Aralık 2012

Kırtasiye Alışverişi 4



 Son zamanlarda aldıklarım. Yine galeri ekinden. Not defteri için alan açmışlar çokta güzel olmuş önceden hiç rahat bakamıyordum. Notelook defterler ve stickerlar 3.75. Morning glory ve barunson için küçük bir bölüm yapılmış. Mavi defter Kore'de yaklaşık 2 $ lık bir defter ama burada 9,75 e satılması çok kötü. Kare defterlerde yaklaşık 1,5 $ ama 6 tl ye satılıyor. Kare defterlerin altındaki minik defter de 4,5 tl. Alttaki fotoğraf ise minik defterin sayfalarını gösteriyor. Kalemler severek kullandığım zebra drafix ve pentel sharplet farklı renkleri. 

5 yorum:

  1. Merhaba, blogunu tesadüfen keşfettim ama çok hoş bir blog ve hemen izlemeye aldım:) ben de kırtasiyeye bayılıyorum, çok hoş şeyler almış güle güle kullan, nerden aldın acaba?:)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, çok mutlu olduum çok teşekkür ederim. Bende- blogunuzu severek takip ediyorum :) Bilmiyorum Ankara'da mısın ama Ankara'da karanfil sokak galeri ekin diye bir kırtasiyeden almıştım hepsini.

    YanıtlaSil