26 Haziran 2014

Valizimde Gölgeler - Serkan Koktay



Koyu Kitap
287 Sayfa
14 TL

  Açıkçası bu kitabı alırken bu kadar güzel olacağını tahmin etmemiştim. Kesişen hayatlarla karşılaştıkça hem şaşırtan hem de iz bırakan bir kitap.

  Valizinde gölgeler taşıyan bir yolcu. Yolcunun hayatında var olan ve giden insanlar. O insanlar günlük hayattan hepimizin karşına çıkabilecek kişiler. Okuyunca şaşırtan ama sonrasında o olayın aslında günlük yaşam için ne kadar şaşırtıcı olabileceğini fark ettiren bir kitap. Bir de uzun geçmişte savaş zamanında yaşanan olaylardan gelen hatıraların anlatıldığı bölümleri ayrı sevdim. 

  Bu kitabı Haziran başında Kitap Ağacı İstanbul buluşmasına gider ve yazarın sohbetini dinlerim diye hemen okumuştum ama maalesef gidemedim. Yine de okumam benim için iyi oldu. Arada sırada gerçek olaylara dönmek iyi geliyor. Bu kitaptaki Yolcu aslında yazarın tanıdığı biri imiş ve sanırım kitabın devamı çıkabilirmiş. Zaten ucu açık bir kitaptı.

  Kitap ile ilgili tek olumsuz sözüm yayınevinden kaynaklı o da imla hataları. O kadar fazla ki ve kelimenin, cümlenin anlamını değiştirebiliyor. Geri kalan her şey çok güzeldi.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder