30 Haziran 2014

İkiz Bedenler - Tess Gerritsen (Rizzoli & Isles #4)



Martı Yayınları 
452 Sayfa

  Bu kitabı 2013e girerken Renkli Kitap'ın yılbaşı etkinliğinde eşleştiğim  Kontesce hediye etmişti. Bu kitabı hemen okuyamamıştım çünkü serinin diğer kitaplarını bitirmem lazımdı. Seriyi gözüm başlarda pek tutmamıştı ama gittikçe güzelleşen bir seri oldu. 

  İkiz bedenlerde daha çok Dr. Isles'ı görüyoruz, nedense Maura'nın olduğu bölümler daha çok hoşuma gidiyor. Belki onun evini tam hayalimdeki gibi resmedebilmem ya da hayatına daha kolay adapte olabildiğim için. Jane'de de bu olay olsa da bir tık daha aşağıda. 

  Arka kapak durumu oldukça iyi özetlemiş. Benim diyebileceğim tek şey bol aksiyonlu, ilginç, merak unsuru fazlaca olan güzel bir kitaptı. Seriyi daha çok sevmeye başladım. 


2 yorum:

  1. seriyi tam olarak bitirmedim ama şimdiye kadar okuduklarım arasında en keyifle okuduğum ve en sevdiğim kitap buydu.Doktoru polisten daha çok sevdiğimi itiraf etmeliyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben genelde polisi sevenleri çok görüyordum ama benim gibi doktoru daha çok sevmenden bile mutlu oldum :)

      Sil