8 Haziran 2014

Malefiz / Maleficent


  Merakla beklenen bir filmdi benim için Maleficent. Filme gitmeden önce benim bir sorunum vardı, Uyuyan Güzel'i daha önce izledim mi izlemedim mi hiç emin olamıyordum. Evet hikayeyi biliyorum ama aklıma çizgi film sahneleri hiç gelmiyordu. Gitmeden birkaç gün önce 1959 Disney yapımını izledim, bir peri masalında kötü bir cadı Maleficent ile tanıştım. Biraz biraz tanıdık geldi sanırım küçükken bir yerde izlemiş olmalıyım. 

  Uyuyan güzel o yıllara rağmen çok güzel bir animasyon, eskimeyenlerden. Tam bir Disney yapımı müzikal tadında ki izlediğimde hemen Once Upon a Dream şarkısı takıldı dilime. Maleficent için Lana Del Rey yorumu da harikaydı. Uyuyan Güzeli izlediğimizde kötü bir cadı olan Maleficent'ı, bu film de farklı bir yönle görüp aslında bildiğimiz peri masalları böyle değildir gerçekliği önümüze seriliyor. Uyuyan Güzel filminin öncesini görüp öğrenip sonrasında izlenen bölümler aaa aslında nasılmış diye görmek çok güzeldi. 

  Filmde pek fazla diyalog yoktu ama mimiklerle ve hareketlerle her şey anlatılıyordu. Angelina Jolie rolüne o kadar yakışmış ki izlerken hayran hayran bakıyordum. Görsellik çok güzeldi bu yüzdenden de o masala adapte olup o dünyada hemen yolculuğa çıkabildim. Uyuyan Güzel'i bir de böyle izlemek lazım hem küçük sürprizlerle daha hoş olmuş. Tek sorun filmdeki erkek karakterler onları hiç hiç beğenmedim. Bir de keşke azıcık daha uzun olsaydı da o güzel duygu hep devam etseydi. 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder