26 Haziran 2014

Ejderhanı Nasıl Eğitirsin 2


  Mutlaka izlemem gereken animasyonlardan biriydi Ejderhanı Nasıl Eğitirsin ki yorumları oldukça harikaydı. İlk filmi bir kaç gün önce evde izledim nasıl izlemedim bu filmi dedim. Bir yorumda okumuştum mimik eksiliğini bu film kırmış ki izledikçe gerçekten mimiklerin ne kadar doğru ve güzel olduğu görülüyor. Çizimlerini çok sevmiştim kimler çizmiş diye baktığımda favori animasyon filmim Efsane Beşli'deki çizerlerden biri olduğunu gördüm ve sevmekte haklıymışım. Çok doğal, gerçekçi bir animasyondu. 

 2.filme ise bugün gittim yine çok güzeldi ama bence fragmanı izlemeden gidin ki tam bir sürpriz olsun. Ben izleyip gittim hoşuma gitmedi bu durum. Çok yerinde güzel espriler vardı. Diyecek fazla sözüm yok kaçırılmaması gerekenlerden. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder