1 Haziran 2014

Seraphina - Rachel Hartman (Seraphina #1)



Aspendos Yayınları
463 Sayfa

  Kitap kapağını ilk gördüğümde vurulduğum kapaklardan. Konusu ise ejderhalarla olunca ayrı bir ilgi çekici. Kitaba başladığımda istediğim sürükleyicilik yoktu çünkü terimler ve karakterler yabancı olunca konuya hakim olamadım. Arka sayfalarda sözlük varmış onu da sonradan görmek kötü oldu. 

  Kitabın yabancılığı atıldığında ise artık yazarın ne demek istediğini anlamış ve onun dünyasına girebilmiştim. Ejderhaların insan formunda dolaşması, insanlar ve ejderhaların barış içinde yaşamaya çalışması ama bunun o kadar kolay olmadığını ve bir çok entrikalarla şaşırdığım bir kitap oldu. Kitabın müzikle birlikte anlatılması, büyüler ve gizli güçler olması çekici özellikler. Kitabı okurken çok sevmiştim ama şimdi yorumunu geç yazarken istediğim kadar aklımda kalmadığını fark ettim. Bunu da yabancı terimlerin çokluğuna ve okumayı zorlaştırmasına bağlıyorum. Yine de devamını beklediğim kitaplardan biri oldu. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder