5 Ocak 2014

Kitap Alışverişi #14


  İdefix kitap fuarındaki indirimleri görünce açıkçası dayanamadım. Setlerde %50 vardı. O nedenle hemen Neil Gaiman setini aldım her ne kadar Kıyamet Gösterisinin okumuş olsam da, neyse o da hediye gider diye düşündüm. Türkan Şoray'ı 1 yıldır erteledim almayı. Okuma Şenliğinde okuyacağım için fiyatı da iyiydi o da eklendi sepete. Tolkien seti de alacaktım ama olmayan bütçeyi aşıyordum baya. Ama Hobbit resimlerini almadan edemedim; hem kutulu, hem numaralı, hem sınırlı diye. Ön siparişe çıktığını da görünce aldım. İlknokta'da  daha ucuz olmasını beklerdim ama İdefix'te daha ucuz olunca tabi ki buradan aldım. 
  İdefix'ten ilk alışverişimdi ama çok memnun kaldığımı söyleyemiyorum. Fiyatları ucuzdu diye aldım evet ama hiçbir kitap mükemmel durumda değildi, mutlaka bir tarafı hasarlı gibiydi. Hobbit kutusunun üst kısmında bile hafif çökme vardı. Sabit fikir dergisi alışverişle geliyor sanıyordum ama bana gelmemiş. Sonra kitaplar kitapçıdan toplanma gibi çoğunun arkasında etiket olunca öyle düşündüm. Zaten normal zamanda tercih ettiğim bir site değildi, bu şekilde doğru tercih yaptığımı anladım. 


  Tolkien'in resimleriyle Hobbit çizimleri kitabına gelecek olursa kutu ve içinden çıkan kitap bizi bu şekilde karşılıyor. Kitabı şöyle bir karıştırınca şimdiden çok güzel gözüküyor. Bir kaç ay sonra sindirerek okumayı planlıyorum.


  İç sayfalarından kesitler. Her sayfa yazılı değil hatta katlanan yapraklarla broşür gibi sayfaları da var. 



  Kaçırılmayacak bir kitap kesinlikle. Yazarın kendi el çizimleri, yazdıklarının yanında bir o kadar değerli olduğunu düşünüyorum ve o çizimlere bakmak müthiş bir duygu...

5 yorum:

  1. Oha hobbit süpermiş kesinlikle bende almalıyım bu arada site tavsiyeleri içi sağol. :D

    YanıtlaSil
  2. Güle güle sev onları. *.* Güle güle oku. :D

    YanıtlaSil
  3. Öncelikle yeni kitaplar hayırlı olsun. Bir çırpıda okursunuz umarım. idefix'i ben seviyorum ama Doğan Grubu satın aldıktan sonra biraz bozmaya başladılar. Siparişlerde ben hiçbir sorun yaşamadım ne yalan söyleyeyim. Sorunlu kitap çıksa ortalığı ayağı kaldırırdım kesin. :) Yalnız son alışverişimde SabitFikir dergisini satın almama rağmen göndermediler, aradan bunca zaman geçmesine rağmen hâlâ temin aşamasında. Fuar nedeniyle oluşan yoğunluktan ellerinde kalmadığını düşünüyorum.

    Hobbit kitabının içini de merak ediyordum. İyi olmuş paylaştığınız. Alsam mı almasam mı karar verememiştim. Biraz zaman geçsin sipariş edeceğim mutlaka.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. @Mert Koyutürk: Evet evet mutlaka alınmalı, rica ederim ne demek ^^

    @Dilber Dilek: Çok teşekkürler ^^

    @Güven Turan: Çok teşekkür ederim. Umarım bir çırpıda olur :) Ekşisözlük vs. yorumları okumuştum almadan önce evet sanırım bir bozulma varmış. Demek bana geldi böyle hafif hasarlılar. Bende artık fuar nedeniyle diye normal diyorum. Rica ederim, fikir verebildiysem ne mutlu.^^

    YanıtlaSil
  5. @selda nın mutfak defteri: Merhaba, çok teşekkür ederiim, yaptığınız yiyecekler çok hoş hepsinden canım çekti :)

    YanıtlaSil