2 Ocak 2014

Kitap Alışverişi #13


  Çok geç kalmış yazılardan bir tanesiyle başlıyorum. Aralık ayında Ankara/Ayrancı Antika pazarına gitmiştim. Çok uzun zamandır gitmediğimden gitmek istedim hasta hasta bir de o kadar soğuktu ki neden gidiyorsun diye kendime kızıyorum. Geçen zamanda 1 Tl'ye çok güzel kitaplar bulmuştum yine bulurum sandım ama çok fazla uygun fiyatta kitap yoktu. Ama fark ettim ki kitap stantları çoğalmış.


  Yine John Steinbeck buldum, tesadüfi bir şekilde. Bambi'nin kapağı çok tatlı.


  Yukarıdaki Tolstoy'u almayı unutup bunu da Karanfil'deki bi yerden görünce almışım. Tolstoy'dan Hacı Murat Bahçeli'deki Han Kitabevi'nden, Pinuccia ile gezerken aldım. Balzac yine gezmemiz devamında Selene Kitabevi'nden.


  John Steinbeck'leri buldum yine Selene'de. Kılıç Ali Hatıralarını Anlatıyor ise antika pazarından, anıları okumayı seviyorum özellikle Atatürk ile ilgili olunca. 
  5 Ocak'ta Antika Pazarına gitmeyi düşünüyorsanız belki size fikir vermişimdir. Ayın 3. pazarında ise Çayyolu'nda pazar kuruluyormuş. Yarın yani 3 Ocak'ta ise Ankara 8. Kitap Fuarı var, elbette gideceğim umarım harika indirimler vardır, pek öyle sanmasam da:/ 

7 yorum:

  1. Okuduktan sonra yorumlaman dileği ile. :D İyi okumalar... *.*

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar,
    Özellikle Tolstoy'un Harp ve Sulh kitabında gözüm kaldı :) Hepsi hayırlı olsun. 5 Ocak'taki Ankara Ayrancı'da mı yine? Tarif edebilir misiniz acaba?

    YanıtlaSil
  3. @Dilber Dilek: Umarım okuma sırasında bunlara çabuk gelir. Teşekkürler ^^

    @Minik Kuş Şule: İki tane olduğu için ilerleyen zamanlarda sürprizi olacak :D Çok teşekkürler. Evet Aşağı Ayrancı'da. Açıkçası oradaki semt pazarında kuruluyor. Yani otobüse veya dolmuşa binip Aşağı Ayrancı Pazarı'ndan geçip geçmediğini sorup öğrenebilirsiniz. Çünkü oraları pek bilmediğim için etrafında ne var bişey diyemeyeceğim :( Öveçler,Sokullu, Aşağı Ayrancı dolmuş veya otobüsleri oradan geçiyor. Umarım yardımcı olabilmişimdir ^^

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim bulabileceğimi düşünüyorum :) Doğrusu böyle bir antika pazarı olduğunu bilmiyordum Ankara'da. Duyunca çok sevindim. Eski basım kitapları daha çok seviyorum ben. Bu arada kitap fuarı hakkındaki yorumlarınızı sabırsızlıkla bekliyorum. Özellikle son yıllarda iyi olmadığını düşünüyorum ben fuarın. Bu yıl iyiyse ona göre gideyim diyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Uzun zamandır var antika pazarı, evet Ankara için büyük bir şans :) Elbette gittiğimde yazarım, geçen yıl hariç hep AKM'de oluyordur oradaki fuar gerçekten berbattı. Congresium'daki biraz daha iyiydi tabi. Umarım bu yıl daha da güzel olur :)

    YanıtlaSil
  6. Her ayın 3.pazarı çayyolu antika pazarında kitap sergisi açıyorum özellikle eski kitaplar bulunuyor bende beklkerim pazardaki en büyük kitap tezgahı benim zaten kolayca farkedebilirsiniz tanışmak dileğiyle.İbrahim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle cayyoluna da gelmeyi dusunuyordum. Cok tesekkur ederim

      Sil