16 Ocak 2014

Hobbit: Smaug'un Çorak Toprakları


  Okul nedeniyle ilk haftalarında gidemesem de 3. haftasında artık gidebilmiştim bu kez de yazısı çok sonra oldu ama ne yapalım. Zaten hakkında konuşabileceğim bir film değil çünkü müthiş bir film. 
  Bu filmde kitabı okuyup gittiğim için ne olacağını biliyordum. Varil kısımları biraz değiştirilmişse de çok komikti. Örümcek sahnelerinde ise gözlerimi kapıyordum :) Ben bu filmi ilkinden daha çok sevdim etrafımda ilk filmi beğenenlerin de fazlaca olduğunu gördüm. Smaug çok harika yapılmış, bayıldım. Afişe ayrı bayıldım. Filmin kamera arkasını görmek çok feci, yeşil ekran önünde böyle oynamak ayrı bir şey. Hala izlemediyseniz IMAX ile izleme şansınız varsa öyle izleyin harika bir duygu. Hobbit'ten sonra 3 boyutlu bir filme girince 3D'yi beğenmedim :) 
 Cinemaximum Hobbit'e özel menü hazırlamış. Mısır ve içecekli. Hepsini çekmeyi unutmuşum. Bardağı tabi filmden sonra yanıma aldım şimdi onunla su içiyorum :) Menü'nün filmden pahalı olması pek fena ama film için bedava biletim olunca fark etmedi bana.


Bu bardağımız artık su içilen.


Üstünden oyuncağını çıkarınca ayrı ayrı duruyorlar. Hobbit kitabının yanında duruyor tabi ki. 

Film hala vizyondan kalkmamış izlemeyenler için hala bir şans var ^-^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder