1 Ocak 2014

2013'ün ardından...


  2013'ün bitişiyle okuma listemi artık yayınlayabilirim. Bu yıl Kitap Kardeşliği ve iki kitapta olsa Kitap Ağacı ile birlikte okuduğum bir yıldı. En en en sevdiğim kitap Rüzgarın Adı oldu. Sonra Kürk Mantolu Madonna, Kitap Hırsızı, Dünyanın İlk Günü...diyerek gidiyor. Tabi yılın ilk yarısında Taht Oyunlarının 3.sezonu gelmeden çıkan her kitabı bitirmeye çalışmışım onları ayrı bir yere koyarak beğeniyorum. Bu yılın başında da Ejderhaların Dansı ile yetineceğim. 
  Sevdiklerim kadar sevmediklerim de oldu ya da zor okuduklarım diyeyim. Mesela Oğuz Atay Tehlikeli Oyunlar, Yüzyıllık Yalnızlık gibi. Genelde çoğu kitabı beğenerek okudum. 
  2013 hedefim 70'ti fakat 61 ile kaldım. Son aylardaki okul temposu okumama biraz engel oldu ve yaklaşık 23323 sayfa çevirmişim. Böyle söyleyince ne kadar çok :) Hala bloga yazmadığım yorumlar var yakında ekleyeceğim ^^ 
  2014 hedefimi yine 70 olarak koyuyorum. Ama bu yıl mezuniyet, bi yerlere başvurma vs. gibi yoğunluklarla umarım tutturabildiğim bir hedef olur. Sizin içinde hedeflerinize ulaşabildiğiniz sağlıklı, mutlu ve huzurlu bir yıl diliyorum. İyi seneleeer ^.^ 

2 yorum:

  1. Ben de sene sonu yazılarını okumayı ve yayınlamayı çok seviyorum , bol kitaplı çok mutlu yıllar.

    YanıtlaSil
  2. Ben de çok seviyorum ne yazık ki sadece bu sene başlayabildim böyle raporlamaya :) Size de kitaplı ve güzellikler dolu yıllar ^^

    YanıtlaSil