22 Ocak 2014

Acı Hayat (Kaygılarımızın Kışı) - John Steinbeck



Altın Kitaplar (1963 basımı)
296 Sayfa

  John Steinbeck bu kitabı yazmasıyla Nobel Edebiyat ödülünü kazanmış. Türkçe'ye ayrıca Mutsuzluğumuzun Kışı olarak da çevrilmiş. 
  Kitap zengin bir aileden gelen Ethan'ın babası bütün paraları batırmasıyla Ethan eskiden kendi dükkanları olan bakkalda tezgahtarlık yaparak ailesini geçindirmektedir. Çocukları bu durumdan memnun değil ama kendisi ne yapacağını bilemiyor. Kötü yollardan para kazanmaktansa dürüst bir şekilde kazanılan parayla ailesini geçindirmeye çalışıyor. Kitap Ethan'ın iç çatışmaları ve ailesiyle ilişkisini konu alıyor. Ben beğendim mi? Şöyle böyle diyebilirim. Okuduğum başka kitabı olan Fareler ve İnsanlar ile karşılaştırınca bana biraz sönük geldi. 296 sayfa olmasına rağmen elimde biraz da süründü, bu da benim kitaba olan bağımı azalttı. Tek sevdiğim yanı anlatım dili idi. 
  Kitabı Okuma Şenliği kapsamında okudum bana da 15 puan kazandırdı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder