25 Eylül 2013

Beni Seç - Kiera Cass (The Selection #1)



DEX Yayınları 
299 Sayfa

  Kitaba ilk baktığımda kapağına bayılmıştım ve konusunu da fena bulmadım. Okumadan önce bu kadar sürükleyici olacağını beklemiyordum. Publishers Weekly iki cümleyle kitabı en iyi şekilde anlatmış. Hafif Yeşilçam havası da yok değil. Birisine aşıkken başka yere gider hiç aklında yokken ondan hoşlanmaya başlar, iki erkek arasında gidip gelir. Kabarık elbiseler, süslenmeler, çekişmeler, prenses olmak istemeler küçüklük hayalleri gibi ögeler güzel bir şekilde, sıkmadan okutuyor. 
  Kitap bitince hemen arkasından ikinci kitabı Elit'i okusam mı okumasam mı diye ilk kez bu kadar kararsızlık yaşadım. Okumadım ama yakında okunacak gibi duruyor çünkü aklım devamında.

2 yorum:

  1. ilginç bir kitaba benziyor, okumak lazım aslında..

    YanıtlaSil
  2. Esra Erol tarzı biraz, ilginç mi bilemeyeceğim ama sıkmadığı bir gerçek.

    YanıtlaSil