4 Eylül 2013

Şimşek Hırsızı, Canavarlar Denizi - Rick Riordan (Percy Jackson ve Olimposlular #1 #2)



Doğan Egmont 
363-281 Sayfa

  Canavarlar Denizi'ni fragmandan görüp beğenince kitaplarını hemen okuyup giderim diye düşünüyordum. Ama maalesef 3D ve altyazılı isteyince ve sinemada istediğim 2 hafta kalınca gidemedim :(  Neyse ki bende birinci filmi evde izleyip biraz kendimi kandırdım.
  Kitaplara gelince hitap ettiği yaş aralığını düşündüğümüzde normal ama yazım dili olarak sevsem mi karar veremedim hala. Mitolojinin zenginliğiyle yazarın bunu kendine uyarlaması güzel. Mitolojiyle yeni tanışanlar için eğlenceli olmuş. Kitapların öyle bir kurgusu var ki macerası hiç bitmiyor ve her anı gözümüzün önüne getirip canlandırabiliyor. Bu açıdan da sevdim.
  Şimşek Hırsızı filmine gelecek olursam kitapta olayları izleyebildiğiniz için filmleştirilmiş halini çok sevemedim ama görsel efekt olarak güzeldi. Bir de filmde kitaba sadece mekan ve bazı kişilere bağlı kalınmış. İzlemek istediğim karakterleri bulamayınca da hoş olmuyor. 
  Başlamak istediğim bir seriye başlayıp yavaşta olsa devamını getireceğim için mutluyum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder