11 Eylül 2013

Aynı Yıldızın Altında - John Green



Pegasus Yayınları
317 Sayfa

  Bu kitap benim kitaplığımda özel ve ayrıcalıklı bir yere sahip. Yakın arkadaşlarımdan kitap hediye eden hiç olmamıştır ve hiç özel bir günü olmadığı halde bu kitabı alıp beni çok çok mutlu etti. ^^ Zaten kapağıyla,rengiyle, adıyla gönlümü mest etti.
  Alaska'nın Peşinde'yi okuduğum için yakın zaman John Green okumak istemiyordum ama hediye olunca hemen okumak istedim. Çok beğeneceğimi düşünmüyordum Alaska'da biraz öyle olmuştu. Fakat çok çok beğendim, son sayfalara doğru ağlaya ağlaya okudum. 
  Karakterler yine 16-17 yaşında, kanserle mücadele, hayaller, umutsuzluklar bununla birlikte aşkları. Bu türe bayılmam ama beni derinden etkiledi. Yazarın anlatım dili bu kez daha çok hoşuma gitti bu nedenle kitap kendine hapsedip hemencecik bitiyor. Okuyanlar bilir sonundaki bitme yada bitememe esprisi hoşuma gitti. Keşke bizde öğrenebilsek diye düşünmüyor değilim. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder