19 Ekim 2013

Yüz Bin Krallık - N.K.Jemisin (Miras Üçlemesi #1)




DEX Yayınları
383 Sayfa

  Yazacağım yazacağım ama bu kitapta tıkanıyorum. Kitap ile ilgili yorumları bloglarda genelde olumlu görünce bir hevesle almıştım. Sonra o hevesle kitaplıkta bekleyip durdu ! Okudum ama bu kez de ben hiç tatmin olmadım, biraz yoğun bir zamanımda okuyunca tam veremedim kendimi sanırım.
  Tanrı ve fani aşkı gibi dursa da daha çok geçmişten gelen bir intikam ve varis olma yarışı üzerine yoğunlaşıyor daha çok. Bölüm başlarında bir konuyu anlatıyor ama sonra o olayın hiç alakası yokmuş gibi asıl olaya giriyor. Bir de bir çok terimler var, terimler sözlüğü olabileceği hiç aklıma gelmemişti. Kitabı bitirince gördüm ki gayet açıklayıcı bir sözlüğü var keşke bu neydi şimdi diye düşünüp durmasaydım.
  Çok sevemedim ama serinin ikinci kitabı hazır bekliyor ki kitabın sonları daha heyecanlıydı. Ama yine de rahat rahat olduğum zamana ikinci kitabı saklayabilirim.

  
  
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder