13 Mayıs 2012

Kırtasiye Alışverişi 3

Yine bir kırtasiye bakıyım neler varmış sonucu.
 Dong-A kore kalem firması sadece nt de gördüm başka yerde var mı bilmiyorum. u-konck kalemi gel kalem rengini çok sevdim bildiğimiz klasik lacivert değil. Karşılaştıkmak için Scrikss kalemi de koydum. Fine-Tech ler ise çok ince çok kibar duruyor yazılanlar. Karşılaştırmak içinde stabilo yu koydum. Birde zebra drafix i aldım. Bu kalemi alsam almasam 1 aydır kararsızdım en son almış bulundum.
Dong-A u-konck gel 1.5 tl
Dong-A fine-tech 1.5 tl
Zebra drafix 8.75 tl
 Ve birde sihirli kalemim var :) Adını öyle koymuşlar galeri ekin de :) Yazdığınız gözükmüyor taa ki ışığı ile bakana kadar. eğlenceli olabilir gizli notlar için. Fiyatı en fazla 3 tl sanırım

 Bu silgiyi yeni görmüştüm nasılmış diye aldım. Ama çok sevdim yumuşak kolay siliyor 4b ye kadar  silip iz bırakmayacağını söylüyor. Bu 2'li küçük halde turuncu ve siyah halde bide tekli büyük halde satılıyor büyüğüde büyük yani :) 2 tanesi 1 tl.
 Silme denemesi çekimi çok iyi olmadı ama bastırmadığım için az iz kalmış. Ama çok çok belli değil.
 Bu da 5 li halde zarf ve kağıdı kağıdı karton gibi iyi. Bakır renk aldğım. Altın, uçuk sarı,yeşil ve açık yeşil vardı. 1.90 tl
 Bu da flaşlı parlaklığı


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder