29 Mayıs 2012

Klon - Kevin Guilfoile


Koridor Yayıncılık
  517 Sayfa
20 Tl


  Beni sürüklettiren bir kitap değildi. Uyuyamadığım bir gece 250 sayfayı yeter artık bitireyim diye 4 saat bitirdim. Doktor Davis Moore kızını öldüren katili klonlar o çocuğun büyümesini izler ve çocuğun fotoğraflarını çektirir. O fotoğraflarla katilin yüzü nasıl olabilir onu araştırır. son 150 sayfası biraz sürükledi. Doğruları yanlışları tek hata neler yaptırır onu gösterdi ki son 10 sayfası gibi bişeyde.Yıllar çok çabuk geçip bir olay pat diye bölünmüş gibi duruyor ee sonra noldu diyor insan. Öyle arka kapaktaki muhteşem gibi yorumlara dayanarak almıştım ama ben çok müthiş bulmadım. Neyse ki  sonunda bitti.

4 yorum:

  1. kitabı sadece kapağına göre değerlendirmemek lazım aynı insanlar gibi dışı harika fakat içi son derece boş çıkabilirler kitaplarda böyledir,dikkatimi çekmiş fakat almadığım bir kitaptı bir daha düşünmeme sebep oldu..

    YanıtlaSil
  2. doğru ama kitap kapağı ve yorumlar etkiliyor bir nebzede olsa. zorla da olsa bi kitap daha okumuş oldum hiç değilse :) bunun yerine çok daha iyi kitaplar olduğunu düşünüyorum

    YanıtlaSil
  3. etkileyici bir kitaptı. kafamda soru işaretleri bıraksa da beğendiğim bir kitap oldu.
    http://kitaplarimolmadanasla.blogspot.com.tr/2014/01/kevin-guilfoile-klon.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okuyali cok uzun zaman oldu ama pek fazla begenmedigimi net hatirliyorum.

      Sil