25 Mayıs 2012

Alışveriş 2

 D&R'da 10 tl (9.90 tl lere sinir oluyorum ) köşesi oluyor arada çok güzel kitaplarda oluyor. Travma - Steve Hamilton kapağıyla ve ödül almasıyla dikkatimi çekti. Son zamanlarda gerçekten Koridor yayıncılıktan çok kitap aldım, sevdiğim tarzda kitapları bulabiliyorum. İstediğim daha çok kitap var tabi ama buna da para lazım.  Gökteki en parlak yıldız - Marian Keyes aslında bunu almak yerine Laura Lipmann'ın Saplantı kitabını alıcaktım fakat Histeri'yi pek beğenmeyince onu sonra okurum bide bu tarz okuyum diye aldım. Bu kitapta 28 den 10 a düşmüş.

Arkadaşıma hediye alırken beğenirsem kendimede almazsam olmaz. Hem teneke kutu içinde kupasıyla bir taşla iki kuş oluyor.

 Kutunun deseniyle kupanın deseni aynı. Kupanın birde kapağı var.

 Normal kupalardan boyu biraz kısa. Kupanın etrafında cupcake resimleri var çeşit çeşit.

Bir kupa için çok fazla fotoğraf çekmişim :)
Kupa Tepe Home 13 tl

2 yorum:

  1. Travma iyi bir kitap sürükleyici ve etkileyici güzel tercih..

    YanıtlaSil
  2. O zaman merakla başlayacağım hemen :) çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil