6 Mayıs 2012

Kırtasiye Alışverişi 2



Bir kırtasiye ye girince boş dönmemek olmaz diye aldığım şeyler ^^ Versatil kalemlere çok merakım yoktu ama donanım haberde okuduğum konu beni yeni kalemleri denettirme arzusu doldurttu. (Nasıl bi cümle bu acaba ). Defter siyah yapraklı bi defter keskin colordan ama yaprakları hiç mat değil çok yağlı kaygan yapraklarına bakmadan almışım :S Neyse bi şekilde kullanılıcak



Aldığım kalemler rotring rapid ten daha memnun kaldım ama pentel sharplet te hafif güzel. tikky klasik bitmeden alıyım dedim nasıl olsa ilerde değerlencek.
Rotring rapid 11 tl
Rotring tikky II  5,75 tl
Pentel Sharplet 6 tl gibi olmalı
Post-it Barunson yani yine Kore ama çook şeker bunun küçük dikdörtgen şeklide vardı 2.25 tl
Hepsi Galeri ekin


Ve silgi denemeleri


Pentel daha iyiydi Barunson la biraz bastırmak gerekti ama en sevdiğim silgi Faber'in sınav silgisi
Pentel 2 tl
Barunson 1 tl
Gür ozalit'ten

Şekilli delgeç 7.5 tl Sembol kırtasiye ayrıca sembol kırtasiye mimarlık güzel sanatlar öğrencisi falansanız toplam fiyattan %10 indirim kartı veriyor.

Bu kaleme ne desem bilemedim dolmakalem silici yazıyordu office 1 de bi deneyim diye atladım meğer hiç bir şey silmezmiş. pelikanın kalemi bi tarafı böyle yazıyor diğer beyaz tarafı siliyor.
Beyaz tarafının fosforlu kalem gibi bi şekli var üstünden geçiyorsunuz geçiyorsunuz hiç bir şey silinmiyor üstelik kağıdı delecek şekilde aşındırıyor. Acaba ben mi kullanamadım ki

Pelikan 3.90 tl Office 1

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder