6 Mayıs 2012

Alışveriş 1



 Tchibo'da bu kutuyu görüp 10 dk düşündüm alsam mı almasam diye. Alt kısmındaki morumsu bordomsu rengi yüzünden odama uymayacak diye ama aldım içindeki düzenleme bölümleri çok hoştu.
Hobi zamanı temasından 37 tl


 Antika pazarı ganimetim. Pazarı 1 kere dolaşıp ama ben hiç bişey almadım ki cümlemle tekrar çanta aradım ben antika pazarındaki çantalara ve gözlüklere daha dikkatli bakıyorum. Bu da kararsızlık sonucu alınan bir çanta ama çok sevdim. Sapı çok yıpranmış zaten bu kadar kısa sapla kullanamam uzun sap yaptırtcam. Satıcıya göre 60 lı yıllardan kalmaymış bilemiyorum. Fiyatı 30 tl


İçi sanki bir dosya gibi baya açılıyor. Eski zamanlarda ne kadar zevkli hoş şeyler varmış. Zarif ince şeyler. 


Antika pazarı her ayın ilk pazarında yukarı ayrancı olmalı ordaki pazarda kuruluyor. Sokullu çetinemeç dolmuş otobüsleri geçiyor. Kara harp okulunun üstü olmalıydı. Bahar hava güzel diye herhalde çok kalabalık ve güzel şeyler vardı. plaklar, gramafonlar, takılar, oyuncuklar, dolma kalemler bi ton şey eskiden kalma diye demir parçası bile satıyorlar yani :) Çok güzel şeyler var her ay bu pazara para biriktirmek lazım ya güzel bir şey gelirse diye..

2 yorum: