25 Mayıs 2012

DIY Gömlek

 Anneme büyük gelen gömleği alıp kendime uyarlayıp giyeyim hemde kot, hemde bişeyler dikmek için bana fırsat oldu. Gömleğin boyunu pek sevmiyordum yandaki yırtmaçlardan dolayı o yüzden boyunu kısalttım. Dikiş kalemini de böylece kumaşta denedim ama ütüyle hemen çıkmıyormuş onu farkettim. Yakayıda Eurovision'u izlerken zımbalayınca kendi çapımda giyilebilir oldu. Bu zımbalar Ankara'da nerede satılıyor bilmiyorum o yüzden İstanbul'a gittiğimde çokça almıştım. Ankara'da da Eminönü gibi kocaman bi yer olsa ne güzel olurdu...
Suluhan'da çok çeşit yok, moda çarşısında hobbyland var ama bazı ürünlerin devamı olmuyor, bide karışık olarak erdoğan düğme var sanki ucuzluk varmış gibi bütün kadınlar orda, kalabalıkta bile gezilmediği oluyor ve fiyatları çokta ucuz değil ama çoook güzel teneke kutuları var. Sonuç: Ankara'da Eminönü istiyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder