22 Temmuz 2014

Sırça Fanus - Sylvia Path



Kırmızı Kedi Yayınları
251 Sayfa

Sırça Fanus okumadan önce merak ettiğim kitaplardandı çünkü okuyanlar çok beğeniyordu. Kitap fuarında %40 indirim varken hakkımı Sırça Fanus'tan yana kullandım. İlk kez Kırmızı Kedi'den bir kitap okudum ve beni mest eden baskı kalitesi ve sayfa kalitesi oldu. Ben bu konuya da çok dikkat ederim ve bu konuda kitap benden tam not almış olabilir. Bu nedenle kitap her anlamda güzeldi.

Sırça Fanus'un başlarını okurken işte genç kızımız kasabadan büyük bir şehre gelip orada fazlaca gönül eğlendirip içki içen bir kızla arkadaşlık kurup kendi de o yöne doğru kayıp çöküşünü göreceğimi zannetmiştim. Bu yönden beni çok şaşırttı. İyi ki beni şaşırttı yoksa benim için sıradan bir kitap olurdu. Bir solukta okuduğum bir kitap diyebilirim ve sanki Esther benmişim, bunalıma ben girmişim, rehabilitasyon merkezine ben yatmışım gibiydi. Kitap bitince rahatladığımı söylemeden geçemeyeceğim.   



2 yorum:

  1. Yorumunuzu okuyup favori listeme aldım. En alttaki fotoğraf da çok hoşuma gitti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah siz de beğenirsiniz ^-^ çok teşekkür ederim ^^

      Sil