6 Temmuz 2014

Aynı Yıldızın Altında


  Afişi ilk gördüğümde ah ne kadar güzel diye iç geçirmiştim. Daha önce trailerı izlemiştim ama şöyle böyle üstünden zaman geçmişti ve net hatırlamıyorum, afişte de oyuncular tam belli değil ve ben filmde kimler oynayacak araştırmamıştım. Neyse uyumsuzu izleyip Shailene Woodley'i o rol için ses tonunu iyi bulmamıştım. Uyumsuzu izlediğim gün bu film fragmanına denk geldim ve Shailene hakkında tüm kötü düşüncelerim değişti. Bu film için tam uygun rolde ve çok güzel oynamış. Tabii erkek oyuncu da Uyumsuz da görünce burada bir tuhaf oluyor ama ikisininde harika oynadıkları bu film çok iyi bir uyarlama olmuş. 

  Kitapta çok ağlamıştım çünkü çok hassas bir konusu var. Salona girdiğimde çiftler el ele tutuşup ya da kız grupları vardı. Film başladığında kızlar sesli yorumlarına başlamışlardı. Yalnız ben çok iyi idare edip kendi tuttum ve ağlamadım. Kendimi bıraksam hüngür hüngür ağlardım ki salonda burun çekme sesleri ile filmi bitirdik. Tam bir mendili al git filmi, o yüzden hazırlıklı olmak lazım. Bir de sap gibi gitmemek lazım bu filmde kötü hissedilebiliyor :) Arkadaşınızı alın, gidin ve birlikte ağlayın ^-^ 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder