13 Temmuz 2014

Alper Kamu Cehennem Çiçeği - Alper Canıgüz




April Yayıncılık 
221 Sayfa

  Bahar okuma şenliğini bu kitapla kapattım. Tabi şuan yaz okuma şenliğine çoktan başladık ama ben anca yazabiliyorum. Alper Kamu 5 yaşındaki bir çocuk ve bu kitabın öncesinde Oğullar ve Rencide Ruhlar'da tanışıyoruz. Açıkçası o kitapta daha alışmamıştım ve çok ısınamamıştım, farklı ve değişik bir kitaptı benim için. Ama Cehennem Çiçeği zevkle, gülerek okuduğum bir kitap oldu. Sanki bu kez daha fazla benimsemiştim bu çocuğu. İlginç olaylar, meraklar peşinde tabi içinde yine cinayet dolu ve ters köşe yatıran bir sonla bitti ve beni bu kez fazlasıyla tatmin etti. 

(Bu yazıyo önceden yayınladım mı yayınlamadım mı emin olamadım. Bir ara taslamta görünce herhalde yayınlamadım dedim. Okuduklarımı sırayla yazıyordum bu düzen bozuldu ama bundan sonra Tanrıçanın mirası ve gregoru okudum kendime not olsun)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder