16 Temmuz 2014

Alice Harikalar Diyarında - Lewis Carroll



Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları
119 Sayfa

  Çocukluğumda Alice'i okumadım ama duyduğum gördüğüm şeylerle okumuş kadar olmuştum. Bir gün benim için mutlaka okunacaklar arasındaydı ve neyse ki ölmeden önce okunması gereken 1001 kitap kategorisinde bu kitabı okuyarak rahatladım. Sadece şöyle bir sorun var, ben kitapta istediğim etkiyi bulamadım hatta biraz yavan geldi. Ama gördüğüm çizimler, film sahneleri, eşyalar bu kitabı güzel yapmış bence böyle güzel görselliklerle kitap daha güzel anlatılmış. Belki kitapta betimlemeler bana göre azdı ve bu etkiyi yaptı ya da ben beklentimi çok yüksek tuttum. Alice'i bir çok kişinin hayal gücünü çalıştırıp böyle güzel işler koymasıyla seviyorum. Çünkü kitabın üstüne kat kat güzellikler koymuşlar. Sonuç olarak ben çok sevemedim :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder