8 Ağustos 2013

Rüzgarın Adı - Patrick Rothfuss



İthaki Yayınları
736 Sayfa
35 Tl

  Kitap hakkında okuduğum yorumların hiçbirinin kötü olmaması ve çok güzel bir fantastik kitap olması nedeniyle almak için can atıyordum. Fakat alırken gerçekten bu kadar harika olabileceğini düşünmemiştim. Kitapları biraz kalın ama bu kesinlikle göz korkutucu bir şey değil çünkü nasıl bittiğini anlamıyorsunuz. 
  İlk 30 sayfa gibi ne olduğunu tam kavrayamadım, isim bolluğu belirsiz şeyler nedeniyle ama sonradan bir açılıyor ki kendinizi durduramayabilirsiniz. Karakterin yerine kendinizi koyup öykünün baş kahramanı oluyorsunuz. O öyküde bazen mutluluktan uçarken, bazen hüzünle yerle bir olabilirsiniz. Bazen de öğrenme isteği,zorluklar, kendine güvenmelerin sonucunda nelere yol açtığına şahit olabilirsiniz. 
 İçimden bir his ikinci kitabı Bilge Adamın Korkusunu oku içini doldursun diyor ama daha üçüncü kitabı çıkmayınca o nasıl beklerim diye okumamayı istiyorum. Ben bu kitaba ne yazsam az ve ifadesiz kalır. Kayıp Rıhtım'ın bu yazısı çok güzel bir şekilde anlatıyor, isterseniz bir de oraya göz atın. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder