23 Ağustos 2013

Ruhsuz - Jodi Meadows



DEX Yayınları
341 Sayfa

  5000 yıldır yaşayan ruhlar yaşamlarını beden değiştirerek sürüyorlar. Fakat aralarında daha 18 yaşında olan Ana adında bir Yeniruh vardır fakat o doğduğunda başka bir ruh ölmüştür ve bu ilk kez olmuştur. Kitabın başlarındayken ben buna benzer bir şey okudum neydi diye düşünüp bulamazken Drwilldone sayesinde Göçebe olduğunu anımsadım. Göçebeye benzetmemin nedeni ruhların farklı bedenlerde yaşaması ama Göçebe'de ruhlar insanların ruhlarını da ele geçiriyorlardı. Ruhsuz'da böyle bir şey yok. 
  Kitap hava perileri,ejderhalar gibi fantastik ögeler içeriyor ama nedense ben bu fantastik dünyanın içine pek giremedim. Biraz anlatım eksikliği vardı bu konuda ama karakterler arasındaki anlatım daha başarılıydı. Bu nedenle bana ejderhalar zorla koyulmuş gibi geldi.
 Kitabı sevip sevmemekte de kararsızım fakat ağır kitaplardan sonra rahatlatıcı olması çabucak bitirileceklerden oluyor. Seriyi nasıl bitirecek acaba o biraz merak konusu. Kitap kapakları o kadar güzel ki okudukça kelebek kanatlarının ne kadar bütünleştiğini anlıyorsunuz. Bu kitabı da kapağı için aldığım aşikar sanırım. Bu yüzden kapağı için bile şans verebilirsiniz belki de kitabı benden çok seversiniz kim bilir :)
  


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder