24 Ağustos 2013

Kitap Alışverişi 8



  Geçtiğimiz haftalarda İdefix'te  Edgar Allan Poe kitabında %50 indirim vardı ve ben onu beklerken kaçırmışım, çok üzülmüştüm. Neyse ki İlknokta'da öykü kitabında %50 indirimi görünce çok sevindim. Percy Jackson ve olimposlular almak istiyordum çünkü Canarvarlar Denizi'ne sinema gitmek istiyorum kitaplarını okumadan gitmek istemiyorum. Kitap Kardeşliği Eylül ayı oylaması varken hislerime (!) güvenerek Çavdar Tarlasında Çocuklar'ı aldım ve bir kaç saat sonra Eylül kitabımız olduğunu öğrenince çok sevindim. Yaklaşık bir hafta da sipariş elimde oldu, Hepsiburada ve D&R hızına alışınca biraz beklemek zor oldu ama çok güzel ayraçlar vermişler.
  Gerisi de D&R'ın 10 Tl ve 5 Tl kampanyasından. Ruth Rendell Doğan Kitap indirimiyle 5 Tl, diğerleri 10 Tl. Tatlı Bela'da kararsız kalmıştım ama alıyım nolcak diyerek elimdeydi. İndirimler vs. diyerek okumadıklarım okuduklarımı geçiyor... 

2 yorum:

  1. Tatlı Bela ve Ben Öldürürüm kitaplarını DR'ın kampanyasından aldım bende :D

    Tatlı Bela'yı kesinlikle direkt al oku hiç tereddüt etmeden :D

    Şeytan ve Şair ile Nemesis kitaplığımda okunmayı bekliyor :)

    YanıtlaSil
  2. Hemen hemen aynı şeyleri almışız :)
    Önümde çok kitap var yakın tarihli kısma yerleştirmeliyim o zaman :)

    Benim içinde bir süre bekleyeceklermiş gibi duruyor :)

    İyi okumalar ^^

    YanıtlaSil